Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 145-алтернатор???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • алфа 145-алтернатор???

    Колеги алфичката ми създаде следния проблем. Оня ден започна да ми свети акумулаторчето на таблото.Когато е в обороти гасне обаче като е в ниски свети.Свети сащо и като има някаква консумация на ток,например парно или фарове и др. Както и да е,вечерта я оставих пред нас и сутринта като я запалих вече светеше без прекъсване. Логично до края на деня вече падна и акумулатора и сега не мога да я запаля. Мисля си че можеби е отишъл алтернатора,та въпроса ми е следния:
    Има ли начин да разбера дали проблема е в алтернатора и ако е,мога ли да го оправя или трябва нов? Ако може да се оправи,каде в сф. се занимават с такива неща?
    Благодаря ви предварително!
    лъчка,лъчка,плъв съм на баило!!!
    145 1.6 TS16v

  • #2
    писано е по темата - търсете бе хора

    св наум преди милин камък в дясно
    99% изправителната плочка ма иди да ти го проверят
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от търтей
      писано е по темата - търсете бе хора

      св наум преди милин камък в дясно
      99% изправителната плочка ма иди да ти го проверят
      ОК ама дай ми улица и номер. И трябва ли да го свалям или с колата и там?
      лъчка,лъчка,плъв съм на баило!!!
      145 1.6 TS16v

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от търтей
        писано е по темата - търсете бе хора

        св наум преди милин камък в дясно

        с колата иди
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          [quote=търтей]
          Първоначално публикувано от "търтей":1ijdv30g
          писано е по темата - търсете бе хора

          св наум преди милин камък в дясно

          с колата иди[/quote:1ijdv30g]

          То добре,ама обясни по точно каде е тва че идея си нямам
          лъчка,лъчка,плъв съм на баило!!!
          145 1.6 TS16v

          Comment


          • #6
            [quote=vankatabe][quote=търтей][quote="търтей":9ti3xzu5]писано е по темата - търсете бе хора

            [color=red]св наум преди милин камък в дясно[/color]
            [/quote]


            с колата иди[/quote]

            То добре,ама обясни по точно каде е тва че идея си нямам [/quote:9ti3xzu5]

            [url="http://bgmaps.com/map.asp?sid=fd14d7ee37a6fc917d77384302220fde&city= sofia&str=&num=&grid=m8k&Map29_23.x=31&Map29_23.y= 149&maxnearest=5&nType=23&oName=&oType=9"]http://bgmaps.com/map.asp?sid=fd14d7ee3 ... e=&oType=9[/url]

            от хемус към семунарията пред светофара в дясно 0 то си пише алтернатори
            от ляво правят съединители и накладки
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              Батенце благодаря ти! Като видят кво е ще пиша
              лъчка,лъчка,плъв съм на баило!!!
              145 1.6 TS16v

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от vankatabe
                Батенце благодаря ти! Като видят кво е ще пиша
                успех
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #9
                  Може и да не е диодната плочка а една камара други неща
                  При играта с оборотите може и да е ремък или четки.
                  1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                  2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                  1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                  Comment


                  • #10
                    При мен бяха четките/което си е плчока де/
                    смених четките...
                    подробности тук, на последния пост

                    http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=4880

                    уликите с светенето на батерииката на таблото бяха същите!!!
                    Alfa Romeo 146 1.9 TD - Благодаря ти Алфаманяк за това което направи за нея!!!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Patsimir
                      При мен бяха четките/което си е плчока де/
                      смених четките...
                      подробности тук, на последния пост

                      http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=4880

                      уликите с светенето на батерииката на таблото бяха същите!!!
                      Приятелю, да ти се скапе плочка е едно а четки съвсем друго - най малко в ценово отношение също и в техническо
                      А символа на таблото свети при каква да е нередност по зареждането или динамото
                      1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                      2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                      1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                      Comment


                      • #12
                        Колеги,най-после се изясни ситуацията На никой не пожелавам да му се случи същото. Значи целия алтернатор беше изгорял и дори от зор се беше цепнала и алуминиевата кутия точно при винта.Беше се заварил статора за алуминия.Диодната плочка беше изгоряла,абе целия беше аут.Единственото здраво нещо бяха четките.
                        Решението: Ходене до Перник и купуване на нов-стар алтернатор от 1.8 16в.(който е 85амп. а моя е 75амп.).Чисто нов ремък,и оптегачна ролка-пак от 1.8. Алт струва 120лв,ролката 25лв,ремъка 25лв.
                        лъчка,лъчка,плъв съм на баило!!!
                        145 1.6 TS16v

                        Comment


                        • #13
                          Искам да попитам дали ремъкът на алтернатора на Алфа 145 1.4 т-спарк задвижва водната помпа и дали е наложително при смяна на ангренажен ремък да бъде сменен и ремъкът на алтернатора?
                          Alfa Romeo 145 1.4. T.S. 2000 г.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от danchozam Покажи съобщение
                            Искам да попитам дали ремъкът на алтернатора на Алфа 145 1.4 т-спарк задвижва водната помпа и дали е наложително при смяна на ангренажен ремък да бъде сменен и ремъкът на алтернатора?
                            Водната помпа е на ангренажния ремък. Пистовият върти алтернатора, помпата на хидравликата и компресора на климатика (ако има).
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              Благодаря за бързия отговор!
                              Alfa Romeo 145 1.4. T.S. 2000 г.

                              Comment

                              Working...
                              X